Vaše tělo je Váš chrám a Vy se musíte postarat o to, abyste žili zdravý život. Myslete na své vlastní tělo i duši, protože tyto dvě stránky Vás provází celým životem.
Dobré zdraví není jen o zdravé výživě a cvičení – také sem patří pozitivní duševní zdraví, zdravé sebevědomí a zdravý životní styl.

Jmenuji se Lenka Kazdová. Poradím Vám, jak výše zmíněné správně spojit dohromady. Jsem fitness trenérka, výživová poradkyně, pořádám školení zdravého životního stylu, pilates kurzy, DNS terapie, víkendové welness pobyty, školení a stavím pro Vás nové úchvatné fitko.

Chcete se lépe cítit a také lépe vypadat? Těším se na Vás!
Lenka

Lenka Kazdová

Snídaně

Lehká tvarohová pomazánka s celozrnným pečivem 

Posted by Admin 08. July 2016
cca 350 kcal, B: 22 g, T: 5 g, S: 41 g Ingredience na 1 porci: 120 g netučného tvarohu 1,5 lžíce bílého jogurtu 25 g pórku 25 g mrkve trochu sladké papriky sůl 80 g celozrnného pšenično - žitného chleba ... read more
 

Vaječná omeleta s tofu 

08. July 2016
cca 313 kcal, B: 15 g, T: 14 g, S: 18 g Ingredience na 1 porci: 50 g tofu natural 1 vejce 50 g pórku 1 lžíce mléka 1 lžíce pohankové mouky 1 lžička řepkového oleje sůl, pepř, koriandr Postup: Vejce rozklepneme,... read more
 

Jogurtový salát s pohankovými vločkami, ovocem a skořicí 

08. July 2016
cca 323 kcal, B: 12 g, T: 10 g, S: 45 g Ingredience na 1 porci: 150 g bílý jogurt s 2,4 % tuku 20 g instantní pohankové vločky 10 g vlašských ořechů ½ jablka 1 mandarinka 1 kiwi šťáva z citronu 1 lžička skořice ... read more
 

Salát s grapefruitem a zeleninou 

08. July 2016
cca 295 kcal, B: 9 g, T: 4 g, S: 45 g Ingredience na 1 porci: 100 g jablka 100 g grapefruitu 10 g červené cibule 50 g kyselých okurek 150 ml kysaného podmáslí šťáva z citronu sůl, pepř, kopr 50 g slunečnicového chleba ... read more
 

Kuskus s ovocem a ořechy 

08. July 2016
(vhodné v zimě) cca 298 kcal, B: 14 g, T: 9 g, S: 27 g Ingredience na 1 porci: 50 g celozrnného kuskusu 1 jablko 20 g sušených švestek 10 g vlašských ořechů skořice 100 g jogurtu z kozího mléka Postup: Kuskus... read more
 

Celozrnné pečivo s tzaziky a rajčaty 

08. July 2016
cca 299 kcal, B: 9 g, T: 10 g, S: 40 g Ingredience na 1 porci: 60 g celozrnný rohlík 50 g cherry rajčat 10 g vlašských ořechů Ingredience na 50 g tzaziky: bílý jogurt salátová okurka kopr, česnek, pepř šťáva z... read more
 
Stránka 1 Ze 2 1 2 > >>

Individuální trénink

V rámci individuálních tréninků nabízím:

  • DNS trénink,
  • zdravotní posilování,
  • odstraňování civilizačních chorob (bolesti zad a pohybového aparátu),
  • diagnostiku pohybového aparátu,
  • posilování ve fitness i s balančními pomůckami,
  • cvičení pro redukci hmotnosti a tvarování těla,
  • kondiční cvičení,
  • skupinové kondiční intervalové cvičení
  • konzultace životního stylu.

Ceny:

  • Osobní trénink v posilovně (60 minut) – 400,- Kč
  • Sepsání tréninkové jednotky 300,- Kč.

Tréninky probíhají ve Fitness Blue Gym, Kotlářská 51a, Brno, 602 00.

OBJEDNAT DOPORUČIT

Novinky

MĚŘENÍ NA INBODY

Tělesnému složení je důležité porozumět pro každého, kdo chce zhubnout nebo tvarovat postavu zdravým způsobem.
InBody 170 je rychlý a jednoduchý ale přesto velice přesný přístroj pro analýzu složení lidského těla.
Dovoluje vám v průběhu času pozorovat snižování hmotnosti a zároveň změnu složení těla v návaznosti na vhodně zvoleném jídelníčku a cvičení (poměr svalové hmoty a tuku).

více informací