Vaše tělo je Váš chrám a Vy se musíte postarat o to, abyste žili zdravý život. Myslete na své vlastní tělo i duši, protože tyto dvě stránky Vás provází celým životem.
Dobré zdraví není jen o zdravé výživě a cvičení – také sem patří pozitivní duševní zdraví, zdravé sebevědomí a zdravý životní styl.

Jmenuji se Lenka Kazdová. Poradím Vám, jak výše zmíněné správně spojit dohromady. Jsem fitness trenérka, výživová poradkyně, pořádám školení zdravého životního stylu, pilates kurzy, DNS terapie, víkendové welness pobyty, školení a stavím pro Vás nové úchvatné fitko.

Chcete se lépe cítit a také lépe vypadat? Těším se na Vás!
Lenka

Lenka Kazdová

Jak bojovat se stresem?

13. January 2015

3 rady psychiatra Hoschla

 

1. Jak zvládat stres

Dbát na životosprávu. Hlavně pohyb a změnu stereotypu, je třeba zaměstnat jiné části mozku než v práci. Manažer ba se měl ve svém volnu třeba věnovat nějaké fyzické zátěži, aby tím kompenzoval psychický tlak v práci. Důležitá je pestrost stravy, hlídat si nadváhu, cholesterol. Omezit alkohol, cigarety. A pravidelně a dostatečně spát. Počet hodin je individuální.

 

2. Jak člověk pozná, že je blízko kolapsu

Pokud vaše deprese narušuje běžné fungování v práci, v rodině či v oblasti zájmových činností po delší dobu než dva týdny. Třeba se opakovaně nemůžete vyspat a v noci bezradně bloudíte po bytě. Projevem blížící se epizody duševního onemocnění může být i dlouhodobá úzkost, rozladěnost, pesimismus, poruchy v soustředění, paměti, rychlá vyčerpanost, bolest žaludku, vzestup či pokles krevního tlaku, poruchy pulzu, výrazný nárůst nebo úbytek váhy…

 

3. Fyzické vyčerpání, nebo duševní choroba

U prvního většinou stačí odpočinek a tělo samo potíže překoná. Lidé jsou zpravidla schopni snášet daleko větší zátěž, než sami předpokládají. U psychické poruchy příznaky přetrvávají dále a je třeba léčby u psychiatra (psychoterapii, antidepresiva). Příčinou duševních poruch většinou není stres, může je však ztížit, případně může být jejich spouštěčem. Jsou dány kombinací genetické vlohy, biologických faktorů (poruchy kolem porodu, hormonální poruchy) a získaných předpokladů (traumat).

 

Hezké dny bez stresu, přeje Lenka smiley

 

Individuální trénink

V rámci individuálních tréninků nabízím:

  • DNS trénink,
  • zdravotní posilování,
  • odstraňování civilizačních chorob (bolesti zad a pohybového aparátu),
  • diagnostiku pohybového aparátu,
  • posilování ve fitness i s balančními pomůckami,
  • cvičení pro redukci hmotnosti a tvarování těla,
  • kondiční cvičení,
  • skupinové kondiční intervalové cvičení
  • konzultace životního stylu.

Ceny:

  • Osobní trénink v posilovně (60 minut) – 400,- Kč
  • Sepsání tréninkové jednotky 300,- Kč.

Tréninky probíhají ve Fitness Blue Gym, Kotlářská 51a, Brno, 602 00.

OBJEDNAT DOPORUČIT

Novinky

MĚŘENÍ NA INBODY

Tělesnému složení je důležité porozumět pro každého, kdo chce zhubnout nebo tvarovat postavu zdravým způsobem.
InBody 170 je rychlý a jednoduchý ale přesto velice přesný přístroj pro analýzu složení lidského těla.
Dovoluje vám v průběhu času pozorovat snižování hmotnosti a zároveň změnu složení těla v návaznosti na vhodně zvoleném jídelníčku a cvičení (poměr svalové hmoty a tuku).

více informací