Vaše tělo je Váš chrám a Vy se musíte postarat o to, abyste žili zdravý život. Myslete na své vlastní tělo i duši, protože tyto dvě stránky Vás provází celým životem.
Dobré zdraví není jen o zdravé výživě a cvičení – také sem patří pozitivní duševní zdraví, zdravé sebevědomí a zdravý životní styl.

Jmenuji se Lenka Kazdová. Poradím Vám, jak výše zmíněné správně spojit dohromady. Jsem fitness trenérka, výživová poradkyně, pořádám školení zdravého životního stylu, pilates kurzy, DNS terapie, víkendové welness pobyty, školení a stavím pro Vás nové úchvatné fitko.

Chcete se lépe cítit a také lépe vypadat? Těším se na Vás!
Lenka

Lenka Kazdová

Oběd

Krůtí kostky s chřestem 

Friday, July 8, 2016 9:50:00 AM
cca 490 kcal, B: 43 g, T: 15 g, S: 42 g Ingredience na 1 porci: 140 g krůtích prsou 2 lžičky sójové omáčky sůl, pepř 100 g zeleného chřestu 2 lžičky olivového oleje 50 g celozrnné rýže Postup: Krůtí maso nakrájíme na... read more
 

Opravdu dietní losos s bramborovou kaší 

Friday, July 8, 2016 9:48:00 AM
cca 450 kcal, B: 35 g, T: 13 g, S: 44 g Ingredience na 1 porci: 100 g míchané zeleniny, nakrájené na plátky 150 g filetů z lososa bez kůže sůl, pepř 200 g bramborové kaše Postup: Zeleninu vložíme do spodní nádoby pařáku.... read more
 

Barevná bramboračka 

Friday, July 8, 2016 9:47:00 AM
cca 130 kcal, B: 5 g, T: 3 g, S: 20 g Ingredience na 1 porci: ¼ cibule mletá červená paprika 70 g brambor 50 g květáku kousek mrkve kousek kořenové petržele kousek celeru 1 lžíce zeleného hrášku ½ lžíce ovesných... read more
 

Mexické tortilly 

Friday, July 8, 2016 9:46:00 AM
cca 450 kcal, B: 39 g, T: 13 g, S: 42 g Ingredience na 1 porci: 1 tortillová placka (cca 80 g) 120 g libového hovězího masa ½ papriky 20 g červených fazolí ¼ cibule 15 g 20% eidamu 20 g drcených rajčat sůl, pepř 1... read more
 

Hovězí kostky s cibulí a rýží 

Friday, July 8, 2016 9:45:00 AM
cca 520 kcal, B: 43 g, T: 15 g, S: 49 g Ingredience na 1 porci: 150 g hovězího masa 2 lžičky sezamového oleje 1 malá cibule 1 lžička sójové omáčky 1 lžička worcesteru sůl, pepř 65 g celozrnných těstovin (suchý stav) ... read more
 

Těstovinový salát s tuňákem 

Friday, July 8, 2016 9:44:00 AM
362 kcal, B: 18 g, T: 14 g, S: 28 g Ingredience na 1 porci: 100 g celozrnných těstovin 50 g tuňák ve vlastní šťávě 50 g mražené kukuřice a hrášku 50 g mrkve 10 g olivového oleje šťáva z citronu sůl, pepř Postup: Do ... read more
 
Stránka 1 Ze 2 1 2 > >>

Individuální trénink

V rámci individuálních tréninků nabízím:

  • DNS trénink,
  • zdravotní posilování,
  • odstraňování civilizačních chorob (bolesti zad a pohybového aparátu),
  • diagnostiku pohybového aparátu,
  • posilování ve fitness i s balančními pomůckami,
  • cvičení pro redukci hmotnosti a tvarování těla,
  • kondiční cvičení,
  • skupinové kondiční intervalové cvičení
  • konzultace životního stylu.

Ceny:

  • Osobní trénink v posilovně (60 minut) – 400,- Kč
  • Sepsání tréninkové jednotky 300,- Kč.

Tréninky probíhají ve Fitness Blue Gym, Kotlářská 51a, Brno, 602 00.

OBJEDNAT DOPORUČIT